3 dagar från avresa

fångarna på fortet va sig likt, de gillades av mig och jian igår =) missar det nästa måndag men inte fan gör det nåt, jag är hellre hos baby såklart :D som alla kanske kan förstå.
inte långt kvar nu, fullspäckat schema både imon och torsdag, och på torsdag ska jag ju även in till stan och sova i jians stuga :) såå mys de ska bli. tåget går ju rätt tidigt, så bättre att sova där då än att köra från hylte vid 4 tiden, fy fan ja!

idag händer nog inte alltför mycket, men de är skönt, kan behöva ta tag i packningen, det är tråkigt att packa denna gången, är nog bara för att jag bara ska va borta 2 veckor, de blir helt plötsligt svårt. men egentligen borde man inte ha så mkt, de är ju så jävla varmt så man kommer väl inte vilja ha så mycket på sig ändå. jag fasar lite över värmen ska jag säga, men jag och älskling har ju pool iaf :) tuuuur!


later!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0