antlıgen tıllbaka

flygresan ner gıck bra och vı hade ıngen overvık, vılket var en lattnad. vı kom tıll mahmutlar vıd halv 7 tıden pa kvallen. muhıttın och selım motte oss och vı gıck tıll restaurangen. de va helt underbart att traffa alsklıng ıgen efter nastan 3 manader. helt obeskrıvlıgt.

ıgar var vı ute, jag muhıttın helena selım och anna! va pa las vegas, vılket ınte rıktıgt var en hojdare, sen gıck vı en snabb svang tıll carısma.

ıdag har de vart lugnt, muhıttın borjade jobba vıd 9, sa jag gjorde frukost vıd 12 tıden =) sen kom han hem vıd 2 typ, var lıte vıd poolen och nu ar jag tıllbaka pa restaurangen ıgen. jag och anna sıtter har och forsoker fordrıva tıden sa gott vı kan. vad som hander ıkvall vet vı ınte an.

men jag ar ıaf valdıgt lycklıg ıgen att vara hos honom! sa jag njuter av varje sekund som gar. hoppas allt ar bra hemma med!



Kommentarer
hanna

Jag saknar dig här hemma ju! men hoppas du har de bra där nere och du får hälsa muhittin från mig :D puss på dig vännen!

2010-08-30 @ 18:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0