baby

väntar på min lilla ida som ska komma hit och snacka lite skit :) har inte träffat henne sen hon var i side ju! ska bli kul att se henne innan jag åker ikväll.

pratade med baby nyss och det kändes så bra när han sa see you tomorrow baby! fan tiden har gått fort nu dom senaste veckorna faktiskt!

ikväll blir de mys i jians stuga till 100% min underbara bror kör in mig till stan ikväll när hanna har vart här och gjort det hon ska ;) haha, skämt å sido så kommer jag sakna henne när jag är iväg, fast jag bara ska va borta 2 veckor hehe! hon är speciell min lilla hanna!

later on


Kommentarer
Anna

Ser att du också har pojkis i Turklandet! :) Förstod jag rätt om att han fanns i Side? Hur länge har ni hållt ihop? :)

2010-08-27 @ 17:25:46
URL: http://annisen2.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0