back to work

idag cyklade jag ner till nissakanten igen. skönt att jobba igen, fast jag bara va ledig 5 dagar så känns det som en evighet. jag gillar ju att jobba, även på nissakanten ;) haha!

skitväder idag och ser ut att bli så till helgen med, synd, med tanke på att jag både skulle på barnkalas och sen personalfest på söndag. får om de senaste blir inställt? för det är ju inte så kul att åka vattenskidor om det är 15 grader ute precis.

ida och martin är i side nu, selim är i alanya. alla åker nu, men de är inte långt kvar tills jag och jian åker heller :)


Kommentarer
Pia

naar kommer du ner? =D og hvor lenge skal du vaere her?

2010-08-10 @ 06:12:26
URL: http://pialiv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0