fort boyard

aaah, jag blev glad idag när mami sa att de skulle va fångarna på fortet idag med OCH imon med =) kvällarna är räddade!! idag va riktigt bra, hade en förkärlek till idolgänget, men dans tobbe imponerade stort på mig, han va grymt duktig! imon är det fotboll mot handboll som möts! for inte missas för allt i världen. ska upp till bror en sväng efter torup imon, men sen hem till mami och papi och kolla med dom. min sista kväll hemma innan jag åker så den vill jag spendera med my folks!









nu är väskan så gott som klar, drygt 17 kg, så jag ska inte klaga! känns egentligen som jag inte har med mig nåt vettigt, men all jävla skit i necessären väger ju fan i sig 2 kg! fråga mig inte vad som finns i den, för de har jag typ glömt! haha!

nää nu får de bli natta!
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0