fy fan!

gårdags eftermiddagen spenderades med jian på gekås..hittade lite sista grejer till resan, så nu är verkligen allt klart, allt! skulle käka innan vi åkte hem,satte oss lugnt och sansat och började tugga i oss våra köttbullar när plötsligt två getingar och verkade va sugna. dom gav sig verkligen inte heller. vi gick iväg, men dom följde efter, så tillslut fick vi sitta i bilen och käka. jag skojar inte heller att dom va utanför bilen när vi satt inne i och käkade. fan hade vi gjort?

åkte hem och lånade en film av brorsan, skicka vidare, mycket bra film. en trevlig kväll var det verkligen som jag gärna gjort om, om de nu inte vore för att helena jobbar typ varje dag till vi åker nu. jag har ju bara måndag tisdag, så jag vet inte vad jag ska fördröja mina dagar med riktigt.


-tack jian för att du fanns hos mig igår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0