smålandsstenar

idag har vi vart och hälsat på farmor i smålandsstenar. hon bjöd på restaurang, jättegott, åt rödspätta. sedan gick vi till henne och efter några timmar blev det kaffe och kakor såklart.  mysigt, har ju inte träffat henne på länge, men hon var sig lik =)

åkte sen hem till brorsan och lämnade tillbaka bilen. va ju fyllechaffis åt hanna å gänget igår, kul att se dom igen. ingen va ju direkt nykter men jag tror dom kommer ihåg att jag pratade med dom! haha!
va på lekplatsen lite med sara och emma, sen gick vi hem och de blir nog film ikväll igen. jag bryr mig inte om tid nu, för jag är ju "ledig" nästa vecka. får se vad jag hittar på, pappa har massa arbete till mig, haha, de är bra med tidsfördriv :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0