18/7

över en vecka sen jag skrev, men de finns inte så jättemycket att uppdatera om egentligen. jag har mest jobbat nu, och i veckan har jag hållt på att flytta en massa möbler mellan hylte och halmstad, gud vilken träningsverk det resulterade i! haha!

har tillbringat mycket tid upp hos bror och jessika med alla barnen efter jobbet, igår var den stora dagen och dom gifte sig i rådhuset i halmstad. dom va så fina så, och festen efteråt va mysig :)

jobbet i haverdal förra helgen gick jättebra =) men de va varmt som FAN så de va inte många golfare ute på banan på eftermiddagen kan jag säga.så de blev rätt lugnt då.

söndag idag, jobb imon så de blir lugnt ikväll. alla verkar ha semester men jag jobbar på så mycket jag kan. ska se om jag hinner träffa hanna idag också =)

ha de bra därute


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0