pink

igår efter jobbet kom mikael och jessika och hämtade mig för avfärd mot göteborg, vi skulle gå på pinks konsert! trött som attan i bilen men jag lyckades hålla mig vaken. de va mycket folk inne på ullevi, men inte fullsatt ,men jag va glad att vi hade sittplatser så vi slippades trängas mot kravall staket och liknande! satt inklämd mellan fjortisar  på min vänstra sida och stora jävla danskar på högra sidan, fy fan! slutade med att vi gick upp och ställde oss där upp och kollade när pink äntligen (!!) kom ut på scenen.

konserten va suppose to börja halv 7, men inte då! först va de 3(!) förband, nån vän till pink kommer inte ihåg namnet, good charlotte och takida! good charlotte får bäst betyg, takida sämst, öronen va helt bedövade efter takida och jag frös som fan! dom spelade kanske 6 7 låtar, de va inte dom man kommit för att se väl? så pink beträdde scenen kl halv 10 (!!)
men väl på scen så va hon fantastisk :D

lite bilder på det;


good charlotte




pink´s entre, hon sköts ner ur den här ballong grejsen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0