pratmakarna

va hos annelie igår kväll. träffade helena som va hemma på besök från sthlm. spelade pratmakarna, spelade pratmakarna (jag vann alla 3 gångerna, nångång måste jag vinna något ju) och drack två glas vin.
gick hem tidigt men de va trevligt att träffas och snacka om allt som hänt sen sist. blir allt som det ska så blir de kanske en resa till sthlm nångång efter jul, men de ska inte spekuleras i riktigt ännu.

vart och spelat minigolf med bror och familj idag, vi va ensamma vid banorna, men vi va ju i skärshult så de kanske inte va så konstigt.

ledig nästa vecka, känns tråkigt, kan ju hoppas på att tjejerna ringer mig nåndag i veckan, eller jonas.

ikväll blir de film, "sex and the city" ligger och laddas, ska bli kul att äntligen se den :D

får väl börja en ny nedräkning nu då :D
baby har besök av sin kära farbror nu, glad för hans skull för jag vet hur mycket han tycker om honom.

nu ska jag ögonshoppa lite*

tjipp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0