varmt

ja, jag hade fel i nåt tidigare inlägg om att de inte är nån sommar här, men så fel jag har. jag älskar detta väder och de verkar bara bli bättre och bättre. till helgen ska de ju bli supervarmt, men jag och hanna ska ju jobba på lördag, ska bli skoj. om vi hittar dit vill säga haha!

det är lugnt på jobbet, kul att vara tillbaka, men imon är sabines sista dag innan semester på 4 veckor, så henne kommer jag inte träffa på länge :( tråkigt

idag kom maje och hälsade på med bebisen, så himla söt hon är, världens största bruna ögon alltså..guuud vilken tjej!

gekås igår, herregud säger jag bara, jag älskade det innan men nu orkar jag knappt ens gå där, man hittar ju ingenting och damavdelningen är en enda röra och stort som fan, nää iiisch, de va bättre förr



PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0