det går bra nu

träffade äntligen helena igår!! det va så skönt att få krama om henne igen! hon hade en överraskning med sig hem, presenter från världens gulligaste pojkvän, jag blev så överraskad att jag nästintill började gråta. han är så underbar min baby och allt va så himla fint :)

jobbar heldag idag med, skönt :) men nu ska jag inte jobba förrän söndag, kan bli skönt att sova ut imon faktiskt, fast jag ska ju till jobbet och äta och fika imon såklart då som netta säger :) hehe! det bli mysigt

ikväll ska jag över till annelie och kolla på idol, får se hur det går för hylte ikväll, bra hoppas vi ju på såklart! ska bli kul och snicksnacka med henne utanför jobbet också! se hur golvet blir i gillestugan och sådär :)

nu ska jag ta och pyssla om min mamma som inte är riktigt kry (vem är inte det egentligen) ska fixa till lite mat och så. :)

mitt liv är bra just nu, jag är lycklig!


Kommentarer
anna

skönt att höra att du har dte bra! vad fıck du av muhıttın? han fragade mıg vad han skulle skıcka, men jag vet ınte om han fıck nagra bra svar..

2010-09-22 @ 23:03:52
URL: http://rosahibiskus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0