host som fan! :(

hade nettan ringt mig imorse och frågat om jag kunde jobbat för martina hade jag vart tvungen att tacka nej, mår fan sämre idag alltså. vafan händer med mej? jag vill va frisk, så jag kan gå ut och gå typ varje dag nu när det är så himla fint väder här! men jag ska pallra mig ner till jobbet idag vid 1 för att äta med tjejerna, sen ska jag springa hem till brevlådan, eller aaah, mami har väl redan tagit in posten då, men springa till köksbordet, blir de inga glada miner så blir det ett samtal! och det samtalet ska jag fan ha ut nånting från också!!

får bli idol ikväll, förväntansfullt ändå eftersom killen från hylte håller sig kvar änsålänge. ska bli spännande när det är solosång ikväll :D

imon väntar gekås, weeeeeeeyy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0