i hylte 01.13

ja, jag befann mig i hylte inatt. tillbaka till "verkligheten" kanske man kan kalla de!

jag har iaf haft 13 underbara dagar tillsammans med älskade muhittin! har vart helt perfekt. har vart i dimcay med helena selim anna och ömer. vi har vart på bazaar vilket alltid är trevligt, sen har vi ju vart i ankara med =) vilken jävla stor stad säger jag bara :) grymt! vill åka dit igen, hann aldrig shoppa ens,och där va så himla billigt, bara han som shoppa lite,  baby, vi får åka dit igen ya!

igår följde han med till flygplatsen, vi stog och väntade på att jag skulle checka in och jag önskade så innerligt att han också skulle checka in en väska. -nästa gång åker vi tillsammans älskling. jag kommer aldrig glömma hans ord!
kan inte beskriva hur mycket jag saknar honom, men jag vet att vi kommer ses snart igen och det gör mig så jävla lycklig!! ♥


idag började jag jobba halv 8, om jag var trött?? jaa de kan man lugnt säga, men nu är det ganska okej, har fått prata med baby också, så jag mår bra nu! imon är det jobb igen =) på nissakanten, mc rally! har vart med i stort sätt varje år, så får hoppas de går lika bra imon. 210 personer är anmälda men jag känner att de kan trilla in några till. får se imon!




Kommentarer
Matilda

Fan frida åkte du hem innan jag hann komma ner !! Sitter på arlanda nu o ska fara till turkiet snart.. Kommer du ner snart igen eller ?

2010-09-11 @ 13:41:11
frida

men då! jag vet inte när jag kommer ner nästa gång? kanske inte förrän november liksom. hur länge stannar du?

2010-09-11 @ 18:19:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0