ida och hanna

yes idag blir det bus med dom brudarna. jag och ida sitter och väntar på hanna som förmodligen kommer vilken minut som helst. ska hem till henne sen och käka tacos kolla på idol och sen på film tror jag, blir väl godis med om jag inte känner damerna fel! haha!

vart på jobbet idag, va så underbart härligt att vara tillbaka om det ändå bara va för en dag! men jag fick några strödagar till av nettan i oktober, så då kommer de trilla in lite pengar på kontot, och då är jag antagligen i turkiet när jag får dom, kanske i haci halil, den som lever får se! saknar baby nåt oerhört mycket, men de vet ni redan vid det här laget, så kanske blir tjatigt om jag ska skriva det i varje inlägg. men de är ju min värld och den är inte lätt att leva i just nu ska ni veta!

later


Kommentarer
Mikaela

Jadu det är det som är så jobbigt, jag vet inte. Väntar just nu bara till nästa fredag när lönen kommer så får jag se hur mycket det blir kvar och så. Men känner att jag måste ner snarast.

Nä tror jag får åka ner en gång till sen när beslutet är taget och hämta hem honom. Måste försöka jobba lite, hur tråkigt och jobbigt det än är. Vantrivs här just nu.

Hur ska du göra?

2010-09-17 @ 23:28:19
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0