idol 2010

jag tyckte han va så jävla bra igår!
tyckte inte ni det??!!



Kommentarer
Mikaela

Oh yes he is :p haha!

Jaa man får ju en väldigt stark hemmakänsla tycker jag. Så sjukt, jag kan liksom inte kommunicera med dem, men jag känner mig så hemma. :)

Nej inget besked här :/ Inga papper för dig?

Det låter mys det! Nej jag har ju inte det. Har tre pass nu innan jag åker. Så det blir ingen storlön i november, vilket man skulle behöva :s det är ju den man ska köpa julklappar för.Känner att det här året har jag inte prioriterat pengar utan bara Yakup. Vilket iofs har vart bra!

Jaa fy, jag går sönder lite mer för varje dag här.. Skittrist.

Har du lärt känna några där nere då eller så? Vart jobbar din kille? :)

Ha det bäst, kramar!

2010-09-30 @ 21:54:19
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0