jag vill ha sol, åtminstonde uppehåll!

det blev ingen film efter idol igår. vi spelade buzz istället :) det är så himla roligt! mitt under matlagningen igår så kom dennis hem och skrämde halvt ihjäl oss allihopa, ingen,verkligen ingen av oss hörde att han kom in i lägenheten. fyyy fan!

idag känner jag mig golvad, kollade ut genom fönstret och helvete vilket ösregn, helt otroligt! jag som skulle med ida och hunden ut och gå. men de blir inget med det. Sen hade jag nog inte hängt med för det är nåt som är konstigt med kroppen idag, känner mig helt lam. Får väl ta och dricka älsklings medicin, som han skickade hem med mig. :) feeling of wintertime! lovely wintertime! saknar vintern i alanya, men kan inte vara för förväntansfull inför vintern som förmodligen kommer att bli i sverige denna gång. men vem vet, kanske den blir i alanya igen, det är tiden som får utvisa detta!

nu ska jag ta och koka vatten och dricka min "TylolHot"


Kommentarer
Mikaela

Precis, känner exakt lika. Usch.. Vill bara tillbaka nu. Jag saknar alltid Alanya mer än vad jag tror. För ärligt är jag rätt less, men sen kommer jag hem och känner verkligen att livet här som "svensson" suger rätt rejält, känns inte som det finns nån mening!

Men men.. Bara att vänta nu då.

Ni lär ju få papprena snart! :)

Vart bor du när du är där? I Mahmutlar väl?

Ha det så bra!

2010-09-18 @ 15:14:37
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0