jobbsöndag

ja, men de blev inte så mycket jobb idag, bara mellan 8-12.30 men de får väl duga, inte fan är de direkt bra betalt bara för att det är söndag heller, är ju restaurangbranchen jag jobbar i så. fan va jag klagar, men humöret är i botten idag. den goda nyheten jag ville ha från jobbet, den kommer inte komma fick jag reda på idag, men men, det är bara att söka överallt, vilket de känns som jag redan gjort 100 gånger om!

tror jag ska träffa jian ikväll, de ska bli mys :) mellan varje gång vi träffas känns som evigheter, jag gillar inte det!


Kommentarer
Mikaela

Ja, den har väl vart okej.. Har försökt vila en del ska jobba ikväll. Men var och handlade skor och tights igår. haha försökte bli lite glad, men det gick inte så bra :P

Din då?



Jaa den är verkligen underbart fin!

2010-09-26 @ 13:36:01
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Jaa precis uppta tankarna med shopping? hehe

skönt då har du ditt avklarat själv ska jag jobba 17-21.. supersegt. Jag jobbar på VI, det är en matbutik.. du då?

Ha dte så bra!

2010-09-26 @ 14:33:00
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Aa förstår din frustration. Är också timanställd och mest sådär "när det behövs folk"-anställd, så hittils har jag två, tre tider i oktober :S helt sjukt. Men jag drar nog ner en sväng till alanya då..

ser mörkt ut med jobben här med.. verkligen.

nää, är man svensk medborgare så har man ju inget försörjningskrav, som tur är!!!

så det behövdes inte.

2010-09-26 @ 15:25:06
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0