kärt återbesök ikväll

jobbat heldag idag, så underbart det är! endel kanske tycker jag är knasig som tycker det är härligt att jobba heldag, MEN, är man arbetslös så är det helt jävla underbart att äntligen få jobba! imon blir en heldag till och jag är så lättad. känns skönt att det kommer trilla in lite pengar i oktober, och även november då, eftersom jag fått liiiite tider i oktober också!

de va full rulle på jobbet idag! hjälpte marie i köket idag, tiden gick jättesnabbt! stekte biffar och vips så va de redan lunch! mycket entreprenörer redan och det gillar vi! =) alltid kul när man har mycket att göra!

ikväll blir det date med jian, ska bli så härligt att träffa goaste tjejen igen, känns som en evighet sen. sist jag såg henne va ju nere i hamnen i alanya och det var ju typ 12 dagar sen, men så segt tiden går här hemma om man jämför! ska klart bli kul att träffa selim också, jag har inte glömt dig min vän :)

dags för dusch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0