life

nu i eftermiddag kommer ida hit igen, ska kolla på idol ikväll, som jag inte sett sen de började. ska bli mys. äta nån god mat eller så också :) martin jobbar så då får vi passa på med tjejmys :)

saknar muhittin så oerhört mycket, som tur är så pratar vi varje dag och det behövs verkligen! så underbart att höra hans röst, höra att han mår bra, att jobbet går bra och allt! längtar så efter att få träffa honom igen, jag hoppas bara att det blir snart, och att vi åker och hälsar på hans familj några dagar med :) jag saknar dom!

hoppas på post nästa vecka :)

på måndag kommer helena och selim hem, jag saknar dom också, herregud så tomt här är utan dom. umgicks ju flitigt innan vi åkte ner till paradiset. kommer nog göra det efter dom kommer hem också känner jag på mig. så de får gärna bli måndag SIMDI! men jag vet ju att dom njuter nere i värmen och det är dom väl värda mina små fina vänner :)



Kommentarer
Helena

vad söt du ar darling langtar efter dig med! =)

2010-09-14 @ 16:14:10
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0