lördag 25/9

blev ingen update igår efter gekås, kom hem och slängde mig framför tvn och hann se sista 5 minuterna på idol, och där stod han sen, chris, han gick vidare. så häftigt! nu är det upp till tittarna!

nu har jag precis kommit hem från en shopping runda med min lilla söta ida! det blev en hel del inhandlat faktiskt. mest på hm för oss båda, men hittade också ett par ursnygga ljusa jeans på cubus för endast 199 så jag slog till. det kände jag att jag kunde unna mig.

ida kommer hit om en stund igen, så får se vad vi hittar på, sen ska jag köra hanna och några till fest sugna till sigges ikväll, lars christers spelar idag och det är tydligen sista sigges för i år, så de kommer nog va packat med folk om jag inte är ute och cyklar.

later


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0