lördag elfte september

9 år sedan katastrofen i usa. herregud va tiden springer iväg! vad har man gjort alla dessa år liksom?! haha, mest vart i turkiet I guess och jobbat då när man väl var klar med skolan!

idag har jag jobbat igen, mellan 10 och 17, tiden bara rusade iväg och de va skönt =) jag nettan och lotta rockade ihop med alla mc veteraner haha! det gick bra ändå, men nästa år ska vi va 4 personer LÄTT!

pratat med älskling innan, han gör verkligen mina dagar värdefulla! får se hur det går med nytt jobb imon, jag håller tummarna! vét hur mycket an vill jobba, tiden går ju så mycket fortare då.

ikväll blir det lugnt, ska se om de finns nåt bra på tv, det är ju höst nu och det brukar va en massa bra program som börjar nu. men jag har inte kollat på idol, inte lönt innan de börjar på "riktigt"

anna och helena, ni kan la ta och njuta i turkiet åt mig också nu va? jag saknar att vara där som fan! kan inte förstå att jag åkte hem från det livet! jag var så glad då! med älskling! men nu är det bara att bita ihop och jag vet att de inte kommer dröja lika länge denna gången. hans bror frågade ju till och med mig om jag skulle komma och hälsa på dom i byn snart, klart jag ska det sa jag, men jag vet inte när :) men de blir så och de ska fan bli snart. om bara migverket kan snabba på lite sen för fan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0