love

har vart lite lugnare på jobbet idag, jobbade ju till 16 idag. skönt att gå hem tillsammans med dom andra och inte vara kvar, särskilt inte efter vad sabine berättade om när dom va mindre, herregud, som en riktig skräckfilm fast detta va på riktigt. vi skulle nog kunna göra en film om det alltså, på allvar!

har pratat med min underbara pojkvän nyss, imon börjar festligheterna för bröllopet, dom hade gift sig på papper idag, så imon börjar de roliga. jag önskar såå att jag kunde vara vid hans sida! men snart så är jag kanske det, vem vet?

ikväll ska jag upp en sväng till annelie, hon har god tårta på som hon ville dela med sig av, får se om jag ser idol där eller hemma och pratar med min love samtidigt :) som jag saknar honom, men det går förvånansvärt bra denna gången hemma ändå. men de ska inte bli några 11 veckor igen inte, så mycket ska jag inte förstöra mig själv ;)

NU; duschen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0