ny vecka, nya tag

blev väckt av kära nettan idag! hon fråga om jag kan jobba imon, visst kan jag det. :) en heldag, så underbart. Jag mår inte bra, de kan jag inte påstå, men fan jag jobbar ändå, sålänge jag inte har feber och kan stå på benen så ska det allt gå bra.
 
efter jobbet imon ska jag träffa helena och selim äntligen! dom kommer hem från alanya idag, är på svensk mark nu :) stackarna, komma hem från 30 graders sol och värme, till detta höstrusket! menmen, det går det också, hösten är ganska mysig ibland, om man får dela den med nära och kära!

sökte kanske 8 jobb igår, får se om man har någon tur, men antagligen blir det väl som vanligt, inga svar, inte ens ett nej. hur jobbigt kan det vara att bara skicka ett snällt mail med ett nekande svar liksom? ta er tid till det FFS!

sprang förväntansfull ut till brevlådan idag när postbilen kört förbi, men till min besvikelse så var det ingenting till mig :( får hoppas på imorgon istället då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0