ösregn

har vart ute och gått en lång runda med hanna, blev på en timme tror jag. och det regnade i stort sätt HELA vägen. fyyyy fan! men de va de värt. fick prata om allt mellan himmel och jord :) alltid lika kul med hanna!
imon blir de tjejdate. jag ida och hanna, ska kolla på idol/film och käka nåt gott, förmodligen tacos :D

men först blir det jobb imorn, finally! känns som en evighet sen jag jobbade nu, och de va ju i lördags, så snart en vecka. det är tjatigt att bara va hemma, vill ju tjäna pengar, för dom växer ju inte på träd. och inte finns det nåt annat sätt att tjäna pengar heller, jag blir tokig. vill bara ner till älskling så jag kan få bli lite happy igen!


Kommentarer
Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! In och kolla om det blev du! :)

2010-09-16 @ 19:28:09
URL: http://cviklund.blogg.se/
Mikaela

Ja han gjorde den, den 11:e augusti.. Har precis skickat in min del av alla papper till mig.verket igår.. så hoppas på att det går snabbt nu!

2010-09-16 @ 21:24:39
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0