tid!?

15 september idag ja. snart oktober, det gillar jag :) 2 veckor sen vi var i ankara nu, önskar att jag vaknat upp i babys famn idag, men det får vänta :( och det är det värsta jag vet just nu; vänta! varför kan man inte få svar direkt, jag menar, dom märker väl på personen om det är kärlek eller freaking fuffens på gång liksom! gaah! blir tokig på det här, ändå har jag bara vart hemma 1 vecka, men de känns som en evighet fan! vill inte vill inte!
att vi pratar i telefon 2 ggr om dagen säger inte alls att vi saknar varandra heller, eller hur?

kul inlägg men jag är inte på topp idag kan jag säga!


Kommentarer
Mikaela

I'm feeling ya! Faan vad jag hatar att vänta.. vill bara åka dit och mysa med min älskling.

Jag har nog aldrig kommenterat i din blogg förut.. :p jag är en regelbunden besökare dock och har läst ett tag. Är i precis samma sits som du!

Be strong!

2010-09-15 @ 19:36:53
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0