tired

idag blev det en lång dag på jobbet, kom inte därifrån förrän kl 18.30 så jag är ganska trött nu kan jag säga. ska nog lägga mig och kolla lite på the hills som jag lånade av jian häromdagen. men de får bli efter maten, om jag nu orkar trycka i mig nånting alls.

inatt åker baby till sin familj, jag önskar sååå att jag kunde få sitta på bussen tillsammans med honom. som jag saknar hans familj! jag vet inte om jag bokar? ska jag boka eller inte? inte förrän jag fått papprena iaf, de är ett som är säkert och de kanske dröjer 4 veckor till, vem fan vet? men sen vet jag ju inte hur länge jag kan få vänta igen, men ändå så har jag ju inte mkt tid på jobbet, så vad ska jag göra hemma då egentligen, när de gäller 3 dagar i november, fan va de suger!!

så jag är tankspridd och virrig typ, jag vet inte alls hur jag ska göra nu. =/


Kommentarer
Mikaela

Jaa huua, vill inte att det ska bli vinter än! Men snart får jag åka till värmen i två veckor i alla fall, ska bli skönt det :)

Helskumt att du inte fått hem papprena måste jag säga :S

Ringde imorse men det fiick jhag absolut inget för.. de sa bara du har precis skickat in dina frågor så du får räkna med 6 månader från och med hans intervju den 11e augusti.. seriöst!! Kommer dö om han inte får förrän i februari!

Så min lilla dröm lär ju inte hända :( men men.. Jag skulle med på bröllopet, men jisses du kanske känner till turktiderna? Han had eingen aning om när dte är ov, så jag kände bara att nä nu åker jag ner denna tid istället.. Hade vart skit nice, en dag ska jag hem till hans by, men inte denna gång.

Varifrån kommer din kille?

Har du bestämt när du ska åka ner? :)

Ha det bäst!

2010-09-29 @ 19:38:40
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Nej hela hans familj bor i Alanya och har gjort i typ 10 år, så de är knappt där själva.. Y trivs inte i byn säger han.. Min kommer från Diyarbakir men föddes i en liten by i Mardin som heter Kirkdirek. Tyvärr har jag inte hört om adiyaman. Men du har vart där? :)

okej, ja jag förstår dig. Usch vilket jobb det är med allt. Man får stå ut med grejer alltså. Hemskt att nån ska sitta och överlägga om man ska få va med sin kärlek :S

Kollat lite på idol, nu blir det väl tvn, datan resten :p själv då?

2010-09-29 @ 21:26:27
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0