110419

jag kom upp i morse, men jag va helt väck när klockan ringde idag kvart över 5 ska jag säga. kan inte komma ihåg när jag somnade igår ens, men när jag slog upp min ögon missinassen nångång så låg ju baby där jämte, inte hade jag märkt att han kommit och lagt sig? vadå trött? jag är fan jämt trött nu, hoppas det blir ändring på det snart nu när den underbara sommaren är på väg =)

iaf så gick jobbet bra idag, alla fick sin frukost och sen kom kockarna, så jag klarade mig bra, men de visste vi sen innan va? =)

i eftermiddag/kväll vet jag inte riktigt vad som händer, får se om baby har några förslag att hittte på nåt skoj, vi får helt enkelt se de.

nu ska jag ut i solen lite, hade ju tur att sluta tidigt idag!

snart flyttar vi till halmstad ♥



Kommentarer
Zandra

Vi kommer på söndagen och stannar till torsdag. Så vi hinner allt ses om du vill :)



Kram

2011-04-19 @ 20:12:22
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Zandra

Haha

Ja efter påsk. på påskdagen :)

M jobbar hela helgen så det är därför :)



Kram

2011-04-19 @ 20:50:17
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0