alltid ett budskap

igår var jag hos min underara helena igen. pladdrade på så vi nästan blev helt paff när vi kollade på klockan och de va redan 8, vart tog timmarna vägen liksom, haha! eftersom vi var utan pojkvännerna så bestämde vi oss för att kolla på film, tjejfilm :) så det blev remember me. vilken bra film måste jag säga, sorligt som fasen men så himla bra. och som med amerikanska filmer så har den alltid ett budskap såklart. kan sammanfatta att detta handlade verkligen om att ta vara och uppskatta det man har. en dag kan det vara försent, utan förvarning. så fin det var. har ni inte sett den så rekommenderar jag den stark!



undra om en tillfällig lösning är bra i mitt och min älskades liv just nu? jag menar, det är bättre än inget. vi får se. skickar ut han på uppdrag idag. får se hur det slutar, haha!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0