bbq

igår efter jobbet blev det snabbt hem och fixa sig till förfest hos hanna. tjejerna va där när jag kom och det blev massa prat musik och vin =) det va så mysigt. sen åkte dom vidare till byås men jag gick hem. baby hängde med grabbarna och följde också med till byås.

idag har jag suttit och njutit av solen, fixat lite med kläder inför flytten som börjar närma sig, me like! nu ikväll blirt grill med M och det ska bli så mysigt. väntar på att grillen ska bli klar nu så vi kan börja. jag har mitt vinglas och jag är supernöjd.


imon är det jobb, men börjar inte förrän 12, så härlig sovmorgon, så får vi se hur länge jag ska jobba, de märker vi. hoppas på mer folk än lördags så det blir lite kosing, behövs ju nu när vi ska flytta med, men annars också, det börjar ju bli sommar (hoppas hoppas).



Kommentarer
Mikaela

Det är skirsvårt.. Jag vet inte vad jag ska göra med nåt. Blir inte klok alls :(

Kram på dig <3

2011-04-24 @ 19:49:55
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0