easytone

jag måste inskaffa ett par nya skor till jobbet, det funkar inte längre att gå med vanliga skor, måste ha något annat. mina funderingar har landat på skon easytone från reebok! det är ju ändå en slags walking sko, och jag gör ju inte annat än går på jobbet i stort sätt haha! så nu undrar jag om det är någon som testat dom eller kan rekommendera dessa skor?!





på tal om det så är det nog dags att göra lite nytta (kroppsligt) haha va fel det lät. men jag ska nog ta och köra ett litet pass här hemma, det va ett tag sen nu, känns dom jag inte hinner ta mig tid till någonting längre. så nu får det allt bli av, lite är bättre än ingenting alls!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0