ett ljus i tunneln

som ni kanske undrar över när jag skrev om en tillfällig lösning i nåt inlägg tidigare så handlade det om lägenhet. så det har alltså blivit så att det blir just en tillfällig lösning.
jag ska in på fredag och skriva på kontraktet efter jobbet. sen flyttar vi in den 1 maj, det ska bli såå härligt. passar perfekt att det är en söndag också, för jag vågar fan inte köra med släp alltså hahaha!

idag har jag vart hos frissan och fixat ögonbrynen, så snabbt det gick och så bra det blev :) hon är duktig denna tjejen, bra att det finns i hylte.

pratar med en tjej som är i mahmutlar nu, herregud, tänk för ett år sedan, det var typ då vi också va i mahmutlar, i våran underbart fina lyxvåning. som tiderna förändras alltså. men det är härligt att ha fina minnen att titta tillbaka på också.





Kommentarer
Zandra

Ja det känns jätte skönt men vet inte om det är 8000 kr eller om det är upp till 8000 kronor. Vi får väl se.

Ja det är verkligen jätte lustigt. För det kan ju inte va olika i olika kommuner det tycker jag är stört.



Japp det blir Halmstad till påsk å vad jag längtar. Vet inte hur länge vi stannar men blir det några dagar kanske vi kan träffas? Det beror lite på hur M går i skolan den veckan.



Har ni fått en lägenhet? Eller är det andra hand? Va skönt för er.



Bodde ni i mahmutlar när ni både i alanya? Hur långt är det från centrum?



kram

2011-04-05 @ 17:15:45
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Zandra

6000 om man läst B 8000 om man läst C och 12000 om man läst D. Nu vet jag ju inte om vi får 8000 för att han inte har läst B.

Men när han är klar med D också så kan vi söka för den och har vi då fått 8000 för C så får vi 4000 för D :) Hänger du med ;) hahah



Ja det kan bli så att vi stannar till torsdagen. och hinner inte din grabb då så kan ju du och jag träffas på en fika :)



Ja det är bättre än inget hur länge är kontraktet på?



Vi har ju planer på att någon gång i tiden ska vi köpa lägenhet. Jag vill ju helst i Alanya. Men det är biligare i Mahmutlar. Hur mycket betalade ni i månade på eran lägenhet och hur stor var den?



Kram

2011-04-05 @ 20:26:45
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Mikaela

Åå förstahandskontrakt? gud vad härligt!! Vill också flytta. Är så less på det här nu, men dte är ändå den bästa lösningen just nu..



kramar

2011-04-05 @ 21:50:56
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Ja vad skönt! Klart det är bättre än inget! :)



Precis! det skulle nog bli ordentligt körigt!

Kramar <3

2011-04-05 @ 22:39:03
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0