gammalt

har suttit och läst igenom massa gamla inlägg, typ 1 år gamla, jag vet inte varför egentligen men jag hade inget bättre för mig.
läste om hur jag var utan muhittin i dryga 3 månader, hur klarade jag det? men här är jag, med han vid min sida varje natt, och jag njuter av varje dag.



anyway så läste jag om när mamma och pappa var och hälsade på i turkiet, så underbart vi hade det, då levde man som turist i turkiet som man inte gjort på väldigt länge annars, det blev ju liksom en vardag där nere tillslut. men den veckan vart helt underbar!



har skrivit om sånt som väcker så mycket minnen och känslor nu och jag inser verkligen hur lycklig jag är tillsammans med muhittin och vi har kommit såhär långt. för det har verkligen gått bra för oss i sverige än sålänge. även fast det inte känns så bra just nu med allt, jag lever med en inre stress helahela tiden verkligen, men jag hoppas den försvinner när vi väl stadgar oss i halmstad. att man kan pusta ut lite. ingenting har hänt mellan oss två utan det är allting omkring, skola, jobb, boende, vänner man kan lite på och inte lita på. massa sånna saker som spelar så stor roll i ens liv. men jag har valt att inte bry mig, jag sätter oss två i första hand nu och det gör livet lite enklare.


jag är otroligt glad över att jag har min underbara vän helena vid min sida i vått och torrt. att bolla tankar med henne om precis allt mellan himmel och jord är guld värt! jag kunde inte önska mig en bättre vän som får mig att må så fruktansvärt bra. jag tänker, nu och för alltid, bara omge mig av folk som får mig att må bra och tänka positiva tankar. varför välja något som bara är jobbigt?! nä, det är över nu och jag älskar mina vänner (ni vet vilka ni är)


Kommentarer
Helena

<3

2011-04-07 @ 22:20:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0