jobbhelg

yes, jag jobbar hela helgen som sagt. men det känns bra. jag tycker ju det är skitkul att jobba nu igen :)

idag händer nog inte mycket, ska iväg å kolla på lite bilar efter jobbet, får se vad som tycks om det, men man ska inte hoppas på för mycket, hehe! så lite sysselsättning har vi när jag kommer hem iaf.

har kollat runt ännu mer på nätet och hittat massa kläder jag vill ha!! så jag måste nog ta en vända inom stan snart, jag behöver nåt nytt i garderoben. särskilt när det vankas utgång om nån helg menar jag haha!
är det inte alltid så att man tycker aldrig man har nåt nytt/roligt när man väl ska gå ut!? haha, sån är jag iaf!



Kommentarer
Zandra

ja eftersom dom sätter dom i C på en gång och det gör dom ju nästan med alla.



hoppas han hittar något snart.



Hoppas ni hittar lägenhet snart också :)



I går var jag ute en sväng i dag ska jag vara hundvakt. Så i dag blir det bara lugnt.. Vad ska du själv hitta på??



kram

2011-04-02 @ 16:51:40
URL: http://zandraorneling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0