livstecken

alltså tiden bara rusar iväg känner jag. jag hinner ju inte ens sätta mig ner framför datorn längre haha! man är ju hellre ute i det underbara vädret, eller som jag då; jobbar! ska strax sätta mig i bilen och köra till jobbet, blir väl en sen kväll som igår också I guess, var hemma typ halv 10 igår, jag var trött kan jag säga men som jag sagt innan och säker kommer säga igen cash is king! särskilt när vi ska få eget boende snart!

imon jobbar jag tidiga passet sen efter det åker jag och baby till hultsfred, så det blir ingen tidig hemkomst då heller inte, men sen är jag ledig fredag lördag vilket passar alldeles utmärkt efter som vi flyttar på fredag =) weeeiiippa!

NU; dags att kamma håret och åka, tur jag har min feta skiva i bilen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0