LÖNING

det bjöds på glass idag när jag kom hem från jobbet, mysigt och så supergod glass. som jag dock bara orkade äta typ 2 skedar eftersom jag var slut efter jobbet. citron-lakrits var det iaf, mm!

imorgon är jag ledig, det ska bli superskönt för jag har vart så himla trött nu dom senaste dagarna som jag jobbat, säkert för att jag börjat tidigt. men på lördag börjar jag inte förrän 11, vilket ska bli mycket skönt!

ikväll händer nog inte så mycket skulle jag tro, om inte brudarna ringer och vill hitta på nåt vill säga, så vi får helt enkelt se. älsk är iväg och spelar fotboll, utomhus idag, så skönt eller? det är ju riktigt varmt ute idag fast inte direkt soligt. men värmen gillas ju som fan just nu!

jag ska ta mig en dusch och sen ska jag försöka hitta mina handdukar som har blandats med mammas alla, ska börja packa lite sånt inför flytten tänkte jag, nu när jag har någon minut över och inte är dödstrött, för så farligt är det faktiskt inte.

löning idag med, det var verkligen välkommet på mitt konto kan jag tala om. kanske blir gekås imon? eller stan? den nya stadium outlet öppnar ju imon och jag behöver träningsskor =)



Kommentarer
Mikaela

mmm citron-lakrits är min favorit. Eller måste erkänna att jag är besatt av den. Slinker lätt ner tre paket i veckan :S haha

2011-04-21 @ 18:14:35
URL: http://melvan.blogg.se/
Angie

Heeeeeeeeeej =)

vart har ni fått lgh? :)

Den nya Stadium har väl öppnat förra helgen?



Må Bäst

Kram

2011-04-21 @ 19:08:30
URL: http://canimyaa.blogg.se/
frida

Angie:

Vi har fått lägenhet i närheten av norre port. du jag vet inte om den öppnade förra helgen, haha. va bara min pojkvän som sa att han ville dit och trodde det öppnade idag. men jag vet inte?

du, kan man få lösenordet och sånt till din blogg? jag är jättenyfiken på den ju =)

kramar

2011-04-22 @ 10:48:57
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Angie

Jaha okey :) vad skoj =)



Så mysigt med erat eget..Lycka till ! :)

hehehehe aha okey :) hittade ni ngt på stadium? jag har inte åkt dit än, man kanske fyndar lite där :P



ja klart..haha har inte riktigt kommit in i det med bloggande än :P



.Användare : canimyaa

Lösenord: onelove



jag har satt lös för ja inte vill att vem som helst ska läsa,ifall du undrar...

må bäst

kram

2011-04-23 @ 13:33:34
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0