lurad/lurade

det har vart en rolig dag idag, haha! dels har jag blivit lurad plus att vi lyckats lura några som verkligen har gått på det med, haha! va kul vi har haft! han har bra fantasi min boy hahaha =)

imon är det dags att jobba igen, men jag har sovmorgon så jag behöver inte åka förräns vid 10tiden :) på söndag har jag tidiga passet däremot, men de går så bra det med. så jian jag kommer hem ganska tidigt på söndag om vi skulle ses då. smida lite planer inför den 15 kanske? för jag kan inte smida bra själv märker jag, haha!

nu blir det nog film snart med lite mys med älsklingen ♥


Kommentarer
Anna

tack! det känns väldigt bra! Det är ett städjobb i falkenberg. Hur går det på ditt jobb?

2011-04-02 @ 06:59:40
URL: http://rosahibiskus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0