min dag!

min födelsedag hade inte kunnat börja bättre. att vakna upp jämte min underbara pojkvän! ♥
sedan andra bra nyheter med, deklarationen kom idag och det blir pengar som trillar in på kontot innan sommaren, en ganska bra summa, så himla underbart, precis vad vi kommer behöva med tanke på; lägenhet, sommar, turkiet aah you name it!

har fått lite presenter idag, så fina saker, jag som inte ens önskat mig något alls. som många andra säkert och tycker så är det mede presenter inte viktigt längre, men såklart uppskattad då. men det viktigaste för mig är såklart att få umgås med nära och kära. men också det att vänner och andra nära också säger grattis, det är för mig så himla viktigt! själva ordet att säga det, komma ihåg det!

nu är jag ensam hemma så det får bli stök i köket lite senare, ska fixa tårta, blir den bildskön så kanske jag lägger ut en bild på den lite senare, haha, jag är ju ingen konditor direkt,men det viktiga är ju att  den är smakfull såklart ;)

jag har så härligt väder på min födelsedag också, tack för det :) förra året spenderades min födelsedag i alanya, herregud, ett år sedan och jag var inte ens med mina föräldrar. men jag hade en fin födelsedag förra året ändå måste jag säga. då fick jag ju ett par rosa converse av muhittin, detta året blev det en rosa klocka, han vet att jag gillar rosa, haha! no shit!


Kommentarer
Emmeli

GRATTIS :D Jaa jag ska försöka va bra på att uppdatera i år, men du vet hur det är när man är där. Händer så mycket men ändå ingenting :P



Tack söta du, hoppas också det men just nu känns det som att det blir en kort vistelse för mig.



Njut av solen och lycka till med jobb och lägenhet :)

2011-04-11 @ 12:58:15
URL: http://emmelithorner.blogg.se/
Mikaela

Grattis grattis grattis fina du! <3

2011-04-11 @ 16:16:14
URL: http://melvan.blogg.se/
Pia

Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en fantastisk dag søta! :)

2011-04-11 @ 19:53:35
URL: http://pialiv.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0