påskafton 2011

igår grillade vi hos bror med familj, så himla gott och så himla mätt =) efter det så åkte jag en sväng till tjejerna som samlats hos ina och också grillat. jag kom lagom till tjejsnacket och massa mys =) det va så himla trevligt, tack ina för igår!!
en av dom bästa mojito jag någonsin druckit den dracks igår =) där kom hennes skills fram och snygga va dom också :P

idag skulle jag börjat jobba vid 12, men icke, chefen ringde nyss så jag måste rusa. kul att jobba påskafton va? till stängning vid 7, suck. men det får gå. jag är ju iaf ledig imon om det inte blir fler sjuklingar på jobbet!

hoppas ni alla får en fin påskafton! det är ju underbart väder om inte annat :) perfekt för en grillkväll/fest!! =)


Kommentarer
ina

Tack själv gumman :))

2011-04-23 @ 15:08:03
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0