trött giiirl

ja nu är jag hemkommer efter jobb. puuh säger jag bara, vilket j*vla dag det har varit. jag skulle ha sovmorgon idag och inte börja förrän halv 12, men så blev det inte när chefen ringde och väckte mig vid halv 8, så det var bara upp och sedan iväg. slutade 18.15, så det har verkligen varit en lååång dag, med sjukt mycket folk! allt detta beror ju på vädret såklart, annars hade det inte vart kaos idag, det var ändå organiserat kaos om jag får säga det själv haha!

ikväll blir det bara lugna gatan, som alltid varje helg känns det som nu, jag jobbar imon med, tidiga passet imon. så det blir ingen stängning iaf. sen är jag ledig måndag iaf, min dag ju, skönt att vara ledig då iaf.

annars händer det inte mycket nytt, får se om det blir några nyheter nästa vecka, men jag vet ingenting om det ännu.

jian jag saknar dig även om vi träffades för inte alls längesen! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0