utbildning

det har varit intensivt nu i två dagar med jobb och utbildning. onsdags jobbade jag tidiga passet för att hinna till utbildningen mellan halv 4 och 23! jag var rätt jävla trött när jag kom hem men kunde ändå inte sova. igår vart jag ledig men de blev en runda in till stan då, träffade helena och gick på en riktig shoppingtur, det var så mysigt och vi hittadde massa fint :) avslutades med årets första mjukglass! mumma!
sen var de bara att ge sig iväg till halmstad arena för en till utbildningsdag. det var långa dagar men så bra det var! jag är verkligen nöjd att min chef anmälde mig till den utbildninge.
alkohollagen var det bland annat. och handlade också om ansvariig alkoholservering. heltt ofattbara saker som varje människa egentligen borde veta. .ja det var jättebra iaf =)

men jag är ganska trött fortfarande, jag sov inte mycket inatt, men det behöver vi inte gå in på. jobbade tidigt idag så det blev inte alls mycket sömn dessa två nätter. så vi får se hur det går ikväll, haha! hoppas på en trevlig kväll iaf :)


Kommentarer
Mikaela

Å mjukglass vad gott!!!

2011-04-15 @ 21:18:08
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0