omotiverad.till.tusen.

snart ska jag bege mig till jobbet. börjar kl 12 idag. jobbar till 18. får hoppas att det är folk på gekås denna veckan då. annars händer inte så mycket, väntar på ett samtal som aldrig kommer, hjälpte inte att jag ringde själv förra veckan heller, men what to do. jag är jävligt lack på detta och vill bara ha nåt annat, vad som helst.

ikväll så blir det nog lugnt, har slutat gymma med, jag har ingen motivation till någonting alls? jag vet inte vad som har hänt med mej? jag vill helst bara va hemma och inte göra nånting alls, bara ligga och mysa i sängen med min älskling, men det går ju inte heller. vi måste starta upp vårt egna liv snart, så då måste ju pengar hovas in.

får väl ta och fixa mig nu då, så lite, då menar jag liiiite pengar hovas in idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0