äntligen fredag!

blev kvällsmat hos brorsan igår, det var mysigt. vi skulle kolla på en film, Rain Fall heter den, japansk/amerikansk historia. alltså den var så seg så vi kollade inte ens klart på den! haha!

bläddrade igenom hm katalogen och herregud vad mycket jag vill ha. helt sjukt, brukar inte vara sååå mycket, det är ju alltid nåt, men denna gången har dom lyckats bra för min smak iaf =) får se om det blir någon beställning senare :)

måste fixa adressändring idag med, eller det blir väl inatt, för det blir sent på jobbet idag, jag bävar lite för det, jag är så himla trött i kroppen. ska bli nåt fruktansvärt skönt att vara ledig i helgen. =)

jag funderar stenhårt på en utbildning nu. ska ta det med älskling när han kommer hem och sen bestämma mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0