nya tag

måndag igen då, herregud vad tiden går snabbt alltså. snart slutet av mars ju, snart april, då ska de med andra ord vara vår! =) det gillar vi! hihi

igår/idag firar man newros i turkiet, får se om baby far iväg på något senare, vi får se, han har pratat om det iaf 

jag hoppas ju på att få träffa jian inom en snaaar framtid, har ju gjort rocky roads som jag tänkt bjuda henne på :) choklad är alltid gott ju, eller hur vännen! tänk om det bara kunde lösa sig för oss nu, oss två, att hitta en varsin lya, med okej avstånd, inte 5 f-cking mil då!

idag händer inte för mycket, ska ringa till AF och skriva ut mig (heter det så). det ska bli nice att inte behöva gå på möten å sån skit som ger absolut 0!



az litta haz dikim, evinomin ♥



Kommentarer
Mikaela

Det är ju det. kände mig så fjantig. Men jag började nästan gråta när jag läste allt och så tittade jag på Yakup och pussade på honom och kände bara sån hopplöshet att folk skulle anklaga honom för att vara anhängare av PKK. Han skulle ha firat newroz i lördags men hoppade det för det skulle va en massa politiskt tjafs och det ville han inte va med på och så säger folk sådär. På ett forum för tjejer med killar från turkiet. Nej uscha mig.

Vad skönt, skulle också vilja ta bort facebook, känns som det har så stor makt på nåt sätt..



Jaa gud så skönt med para! haha :) Hur går dte för killen? Har han hittat nåt jjobb?

Puss o kram!

2011-03-21 @ 17:51:58
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0