torsdag

en lugn eftermiddag på jobbet gjorde att jag kunde stänga typ kvart över 7, det var skönt ska jag säga. imon blir en längre kväll tror jag, med middag kl 19. så är det. det känns att jag jobbat mycket nu, imon är 7e dagen i rad, men lördag söndag är jag ju ledig. det är jag värd :)

ikväll gäller det för sverige! jag hoppas han går vidare, blir roligare att kolla på lördag då. men som alla vet så är jag ju en riktigt dålig förlorare så om det inte går bra för sverige blir jag nog depp, haha nejdå, jag ska försöka skärpa mig faktiskt.

aufwiedersehen!


Kommentarer
ina

Jag är inte så duktig på avancerada layouts, gör bara vanliga powerpoint o sånt :P

Hur går det med det röda håret? ja e fett sugen på rött jag med, tror jag ska testa lite imorn ;P

2011-05-13 @ 00:39:11
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0