25 november - 1 år

idag är det 1 år sedan jag och M satte våra fötter på svensk mark första gången tillsammans. det var superkallt och mycket snö. mamma och pappa hämtade oss på tågstationen i Halmstad och det var ett kärt återseende för alla.

det har hunnit hända mycket på 1 år kan man säga - vi har haft 2 lägenheter, M har gått och klarat SFI och lärt sig väldigt bra svenska, han har fått jobb, jag har haft 2 jobb. det går bra, men tänk vad mycket som händer under 1 år. kan bara tänka mig vad som kommer hända om ytterligare 1 år nu när vi rotat oss här i Sverige ordentligt menar jag. Snart ska vi också iväg och förlänga hans armé så det blir gjort. det är mycket fix med papper såklart och det tar ju en jäkla tid här i sverige.

så ja, detta inlägg får bli tillägnat oss två som har kommit en bra bit på väg på bara 1 år.



(taget förra julafton)


Kommentarer
Angelica

Åhh så glad för er :)

Verkligen kul att det har gått så bra :)

All lycka i framtiden. KRAM!

2011-11-25 @ 13:48:48
URL: http://canimyaa.blogg.se/
Malin - mamma till Melwin

Bara barn kvar nu då moster! ^^

2011-11-25 @ 16:34:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0