första advent.

tänk redan 1a advent. vart tar tiden vägen?

igår var det ju dags för julbord igen, det flöt på bra och tiden gick hyffsat snabbt ändå måste jag säga. vi blev klara 00.15 igår. inte så dåligt för att vara lördag ändå.

idag är det dags för den årliga julskyltningen här i hylte, tur att vi har så bra väder idag med, NOT! men iaf, förra året gick vi aldrig, men i år så är jag själv med och säljer mina smycken, ska bli intressant. så ni missar väl inte mig idag då? jag kommer stå i det stora garaget vid örna city ;) kom och hälsa på!

ska bli färdig med de sista förberedelserna nu, sen dags att åka dit upp vid 1 tiden :)


ha en fin första advent, med massa glöggmys med mera ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0