good news!

ännu en ledig dag på schemat. har börjat vänja mig nu, så på fredag kommer nog kännas jobbigt. om inte imon kväll när ångesten kommer smyga sig på, som vanligt när man har vart ledig. men då kommer jag sätta min fot på min nya arbetsplats, så det blir både spännande och utmanande!


igår när muhittin kom hem från jobbet så hade han underbara nyheter med sig. eftersom hans 6 månaders provanställning går ut nu i början av december så har vi vart smått oroliga varför dom inte sagt något om vad som ska hända efter det. så igår kom han hem och berättade att han fått tillsvidare anställning! hur underbart är inte det? jag blev överlycklig att det har ordnat sig så snabbt och bra. jag är stolt över honom!



Kommentarer
Hanna A

Gud va kul!! Hälsa honom från mig :)

2011-11-09 @ 18:15:51
frida

det ska jag göra Hanna :)

2011-11-09 @ 18:37:45
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Angelica

Vad Kul =)

Grattis.... =) förstår att det känns skönt!

MÅ bäst!

2011-11-09 @ 20:28:52
URL: http://canimyaa.blogg.se/
Shannie

How nice! Congrats :) That's really good to hear. He deserves it!

Wish him all the best from me and tell him: nice going!! :)

2011-11-09 @ 22:16:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0