hallå måndag!

då var det redan måndag igen ja. första advent är avklarad så vi närmar oss jul med stormsteg och vad har jag köpt för julklappar hittills? jo EN haha! men bättre än ingen. vi har inte riktigt haft tid till det. men nästa vecka blir det nog lite seriös shopping. en tur till gekås kanske? det behövs, inte bara för jul utan för oss själva också, det var ett bra tag sen vi var där nu.

ikväll blir det jobb igen, skulle egentligen inte jobbat, men behövdes mer folk, så jag jobbar 18.30-24 ikväll. sen är jag ledig i 3 dagar och sen kör vi hela helgen, med superdupermycket gäster. kommer va riktigt död på söndag natt!

men först idag blir det en promenad min fina emelie. ska bli kul att catcha upp lite där :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0