I have a dream

det är väl så att om man verkligen vill något och kämpar för det så kan man bli vad man vill här i livet. man föds ju inte som president, eller hur?!

jag är inne i en period som jag verkligen inte är bekväm i. det är jättejobbigt men jag kan inte göra något åt det just nu. jag är helt förvirrad med vad jag vill och inte vill göra. jag vet bara att jag inte vill hålla på med det som jag gör just nu. ändå är jag fast i det, jag har varit i restaurangbranschen sedan 2006. men vad gör man då? när man står och stampar på samma ställe fastän man inte vill? jo man tar ett likadant jobb igen, precis så gör jag hela tiden.

jag vet inte vad jag vill blir när jag blir stor som man brukar säga, jag har fan ingen aning?! drömmar har jag, men det räcker inte långt, för jag vet inte vad jag ska börja. mode och skönhet är det som drar i mig mest, men sen är det ju det att man ska välja också, och bestämma sig för vad inom detta oändliga yrke?

någon som har några bra tips på utbildningar eller liknande? snälla hjälp, jag sitter verkligen fast, bokstavligen talat



Kommentarer
Ina

Ja vet exakt hur du känner!! Ja är helt lost jag med ang. Framtiden :s

2011-11-25 @ 01:24:52
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0